Random.

Megjött az eszem. Vagy most ment el ?! Majd kiderül, de ezt még mindenképp Therapy meg EFOTT elött le kellett tudni, hogy megnyugodjon a lelki világom :D [haha ez megint SZINESEN hangzik, pedig nemaz.. :D]

Amugy multkoriban említettem, hogy nem szoktam irigy lenni. Hát tévedtem! Most az vagyok. Nagyon az… Hogyneki sikerült ami nekem nagyon régóta nem[aminek még önmagában örülnék is], anélkül hogy bármit is tett volna érte, de lesem szarja kábé :O Nah majd elbeszélgetek a fejével, hogyazé kapjon már észbe :D Amugy aztmondta, hogy egy üszök pakkal vár…… XD Olyan üszökkel, hogy magam alá hugyozok… Na ki a füves?! Ennyi.. ;D

-Ez a csaj egy szörnyeteg. Még a nyálában is amfetamin van..
-Láttad a kezét?
-Ahogy remeg??
-Remeg???? Az már rángás…
Amugyjah, elég durva… Viszont szépen rajzol. Nagyon szépen, csak a rajzok témája eléggé orientált..

~ Szerző: dáwid. - 2010/06/27.

Hozzászólás