255.

Ááá nagyonangyon álmos vagyok. Nah mindegy, most van egy kis időm tehát pötyögökvalamit.

Szóóval szerdán délután felkerekedtem, hogy nah majd megtalálom Ricsit. Ottvagyok a Pozsonyin, amikor csörög a telefon; Fannika :D
-Szia, nemjösszki Kossuthra?
-Az elöbb voltam arra…
-Komolyan?:O Mi is ittvagyunk.
-Tudom láttalak..
-És mértnem jöttél oda?:O
-Ööö.. Ahhoz el kellett volna kanyarodni jobbra, aztán meg gurulni 20métert. Annyit meg nemérsz… :D
-AKKORBAZDMEG!
Lecsapta.. Jo elmegyek Ricsiékhez, mondja Zoli, hogy nincs otthon… Szval elindultam a Szecskára és gyorsan meg is lett :D Ott ijen üszök nagy életvolt, mert ott voltak a Berényiek, meg Abonybol meg innenonnan egykét arc… Elmentünk a kútra, aztán koccantottuk Márkot [aki amugy ááá akkora szánalom :D Elözönap mondja Török, hogy majd jol szétakar tépni… Kiröhögtem, aztán Márk felis vett és elkezdett puncsolni, hogy mennyünkát hozzá pipázni meg tötötö… Másnapis összefutottunk és akkora seggnyalás lett belőle, hogy aztsetudtam merre szaladjak :D]

Aztán le gengeltünk a Szecskán valami parkba és elmesélte a Bulgáriás sztorijait :D Az egyik különösen ismerös volt. Tehát összeszerzett valami csajt Bulgáriában, élete nője címén [najo ezt már hallottam egyszerkétszer tőle.. :D]. Történetesen a lány Miskolci. Miskolc kábé 200kilóméter. A lány pedig csak egy év múlva jön Szolnokra tanulni. Tehát ezt az egy évet kéne kibekkelniük… Aztán néz rám, nagy kérdő szemekkel, hogy mondjak valamit…. Hátén nem tudtam mit mondani :D Mert nem bántam meg, hogy én beleugrottam. Viszont lehet, hogy még egyszer már nem vállalnám be.. De ez is olyan dolog, hogy végkimenetel függő :D És mostis igy azt sem tudom mi van.. Naah mindegy ezmár legyen az én bajom, a a lényeg, hogy én nem tanácsoltam neki semmit, hanem lepattintottam egy ‘ahogy érzed..’ megjegyzéssel XD :D Aztán este még kiültünk a ZP-ra, és mindenféléröl eszmecserét folytattunk. :D
Tegnap ugyanez. Átmentem Ricsihez délre, Mikula már ott volt. :D Kiakartunk menni Holttiszára, de ijen üszkös idő volt, és végülis csak Mikula akart még igyis menni, de le lett szavazva :D
Ricsiéknél pipáztunk, meg Mikulát a vérkockát többszöri alkalommal headshotoltam, és mindig ojat bele headbangelt……. XDDDDD Végülis 6kor kimentünk bicózni, ott meg a változatosság kedvéért Béla nyalta a seggünket. Igen, az a Béla aki betört Ricsiékhez tavaly :’D Aztán elment igy mindenki és az egész parkra hárman maradtunk :D Vaksötétbe, közvolágítás nélkül piramison lőttem kápét… Már többmint egy éve nem próbáltam, nemhogy sötétbe :D Mindegy szval elöször vadhalál volt mindegyik de a végére már egészjo volt, csak tényleg semmit nem láttam.. Nah mindegy, estére még elmentünk pizzázni, ahol degeszre ettem magam, szintén magasröptü dolgok beszélgetése közepette :D Amugy amikor magasröptü dolgokrol esik szó, az 6bol 3szor a nőket jelenti XDDDDDDDD Meghogy mennyi mindenröl képesek lennénk lemondani egy-egy nőért :O Az máskérdés hogy az ő ‘egy’-ének fogalma kéthavonta változik… :’DD
Aztáán 16:15kor indulok KÖKIre [ :DD], ahol koccanok Huával és kormányt cserélünk, estére meg megyek vissza Bajára, aztán nemtudom :D
Mostanság megkéne már venni az EFOTT jegyeket is. Majd hétfőn, mamár nincs kedvem :D
Amugy zavar, hogy sokan olvassák eztazizét, akikröl nemis tudom, hogy kicsodák… Lehet, hogy privátosítani fogom, vagy nyitok egy ujat, mert hát a lényege azlenne, hogy MAGAMNAK írok, arrol amit gondolok és ahogyan gondolom, demostigy alig írok az ijen dolgokrol, és ugyérzem cenzuráznom kell amit írok :D

~ Szerző: dáwid. - 2010/06/25.

Hozzászólás