251.

A pontos idő 4:21, köszöntöm kedves olvasóim :DDD Nahtehátszóval joreggelt mindenkinek. Nekem meg még jo estét.. Valojában nem tudok aludni pedig kéne mert 8kor kelek, mert a köcsög Türr GSZKI kibaszott velem… Nahmindegy.

Tehát a tegnapi napon délután fél4kor sikerült felkeltenie a csörgő telefonnak. Kedves osztályfőnöknőm keresett :D Aztán gyors összekaptam magam elmentem festékért, aztán meg Viviékhez kajálni ahol még mindig állt a bál.. Ojajj én nemtudom milesz ott :’D De szerintem rövidesen 3. világháború… Aztán gyorsan vissza a Kossuthra, lecsiszoltam a villámat deeee nemvolt idöm lefesteni szval összepakoltam és vissza Vivienékhez, ahol kábé 20 elidőzött perc után kivittek a buszmegállóba. Ugye volt biciklim, amit a helyijáraton nem szeretnek, és mindenki aztmondta hogy nem fognak vele felengedni… Amugy énis megesküdtem volna rá, de egy próbát megért :D Felszállok a buszra látom, hogy aza jóarc buszos van akit mindig megkérek, hogy álljon már meg nekem a vasútnál, mert nemakarok visszagyalogolni a buszvégtöl… [50m….XD] És mindig megáll :D Tehát elövezettem neki a kérésemet. A válasz: hát sajnos kerékpárt nem szállítunk! De azért dobd fel leghátra :D Amikor beértünk megköszöntem neki mégegyszer, és elrohantam a 19:22es vonathoz, amivel szokás szerint 10re Baján voltam. Kijött elém Lili aztán elindultunk hozzám, hogy ledobjam a táskámat. Utközben összefutottunk Doccával meg Petruval :D(L) Utána 30perc gyaloglás és megérkeztünk.
-Nincs egy cigid?
-Honnan lenne?! Nemcigizek még mindig. -párperc fáziskésés- Jah de van :O
Elkezdek kotorászni a fiókba, és előrebocsájtom hogy ez bizony nem az lesz aminek látszani fog!XD És elökaptam egy jointot a fiókbol majd odadobtam neki. Igy nézi kerek szemekkel, énmeg mondom hogy ez sima cigi csak unatkoztam és betekertem X’DDDDDD Megint meglett állapítva, hogy nem vagyok normális aztán kimentünk hogy elszivja. Közben azért erösen nézegette, hogy biztos hogycsak egy sima cigi-e. XDDDD Aztán elkezdett szakadni az esö, de gyorsan elállt szval elindultunk visszafelé. Még ott a Jelky elött gengeltünk egy darabig aztán hazament.

Egyébként rájöttem, hogy én annyira szivesen élnék egyedül :O Ugye tegnapis a Kossuthon halvány nyoma sem volt az embereknek, szval megetettem a macskát meg elvoltam. Ma is hazajövök, sehol senki.. És ez nekem nagyon bejövős dolog. Reggel elmegyek majd boltba csinálok valami kaját meg elleszek, és valojában semmi szükségem nem lenne ‘lakótársakra’. Akik jelenleg a családom, de az első adandó alkalommal saját lakásom lesz :D

Gyors témaváltás. Nemtudom ki mennyire torrent arc, de egy perces néma csend az nCore-nak, minden magyar torrentoldal attyának. Pár nappal ezelött egy razzián lefoglalták a trekkert. A hivatalos blogjukon lehet informálódni hogy mi van, de ott sem írnak semmi jót. Én azért bízom benne, hogy találnak rá valami megoldást, mert azért elég sok szarbol kimásztak már, meg sajnálnám az accuntomat is, 1terra feltöltéssel meg 130giga letöltéssel egészjo arányom volt.. :D
Ezen a videón meg haltam gecii :DDDD —> Hitler utolsó napja az nCore-on <—-

A képen meg Toronto van. Nem véletlen, ugyanis Vivi [ezmár megint másik Vivi. Faszé’ nem voltak kreatívabbak a szülők…..] itthagyott bennünket :( Igaz csak két hónapra, de eltávozott Kanadába, Torontoba. Nem szoktam irigykedni senkinek az anyagi javaira vagy bármire, de abban a pillanatban ahogy Amerika kerül szóba, csőlátásom lesz. Mostis éppcsak megsárgultam az irigységtöl :D De a lelkére kötöttem, hogy hozzon nekem kanadai juharszirupot. És azthiszem igy kereken 5órakkor eltávozom aludni, hogy 8kor kelhessek :D

~ Szerző: dáwid. - 2010/06/19.

Egy hozzászólás to “251.”

  1. Hozok neked szirupot :D de esukuszom sok helyen voltam eddig de egyszer se lattam juharszirupot sehol xdd de keresek :)(LL)

Hozzászólás