106.

Csütörtökön,jólelmentünk korizni osztályépítő elfoglaltság gyanánt második és harmadik órában. Tehát rajtamkívül mindenki korizott,énmeg betámadtam a forraltborost…. :DDDDDD Meg kaptam egy fényképezőgépet,hogy valami hasznosat is csináljak>.< Aztán magyaron,épp becsöngetnek bejön a tanár minden… És beront pepe valami haverjával[ők másiksuliba járnak..] és beülnek az utolsó padba,majd kábé 30mp után felpattannak és egy hangos’Gyeerünk a gecibe! Ezegy rakás szar!’ felkiáltással kimentek..XDDD Kétpercmúlva megint nyílik az ajtó: ‘DAMJÁN, ÓRÁK UTÁN A PADOKNÁL VÁRUNK!’ Azmeg ottmondogatja,hogy nemismeri őket….XD Nahmindegy. aztán délután.ööö. Itt épp történt 15perc szünet, mert nemtudtam micsináltam…….XD De azthisem Gergővel vtam bicózni?!Ja igeen:o Aztán hazament aztán még összefutotam Kokiékkal meg nemtudom..XD

Mameg. 5szokásosan szaróra,majd egy hatodik angol következett. A csoport létszáma 5 volt!!!! :DDDD Mármegérte órát tartani…XD Viszont bentmaradni is megérte. :DDMárcsak a 10perces szünet miatt. Elkezdtünk dobálózni4en valami papírokkal… Aztán én eldobtam a kuka fedelét….A következő pillanatban pedig a komplett kuka repült utánam:DDDDDDD Aztán Orosz mg Frodó elkezdtek székeket dobálni a terembe>.< És az egyik majdnem eltörte Gergő lábát. :DDDD Segáz… Ezekután hazajöttem és elmentem bájkolni. Felmentem a pályára,ahol először kvanagy tömegnyomor volt,de később alig voltunk. Énvoltam Bohnermester operatőre:DDDDD. Utána délután-estefelé taltam Gertíível(L) meg Dalmával,aztán ők elmentek ésakkor Petruztam és Doccáztam(LLL):DDDD Petrubement,Doccát hazakisértem és jötemhaza. És most ittvagyok,baromiálmosan szval sztem megyekisaludni.

~ Szerző: dáwid. - 2009/11/21.

Hozzászólás